Toivottavasti olitte nyt reippaita suomalaisia ja raahasitte sukankutimenne ulos tuulettumaan.
Minullakin oli pyhä aikomus lojua etupihalla badentuolissa ja neuloa jotain, mutta jouduin luikkimaan takapihalle. Syy oli ärsyttävän siivoushullun naapurin, joka paukuttaa räikytti viattomia mattojaan, että minulle tuli ahdistus. Toiset sutivat taloonsa uutta maalia. Ja yksi ajaa pärytti ruohonleikkurillaan rallia. Jos kaipaa itselleen tuskaa ja angstia, menepä ulos omakotitaloalueella kesälauantaina ja tee kaikkea muuta, kuin "kodinhoitotyötä". Puuttui enää kantele, että olisin voinut tehdä balladin "kaiken turhuudesta"  ; )

Sen lisäksi olen taas jalkapalloleski.

Saatte taas kuvattoman postauksen, minulla ei ole akkuja lataamassa, ja tavalliset patterit ovat kaupassa.
Mutta olenpa saanut valmistakin aikaan! Pinky Pirkka-hamonen on valmis, tokihan napitus uupuu vielä, mutta siinäkin on päästy jo loppusuoralle ja napit on valittuna jo. Virkkasin siihen vihreän ja keltaisen reunuksen, jotta se mätsää yhteen aiemmin neulomani topin kanssa. Toppi on Modasta 4/05, siinä en muuta sooloilua harrastanut kuin vaihdoin langan paksumpaan. Vielä olisi tarkoitus  värkätä sellaiset ruusut noihin olkanauhoihin.
Sen lisäksi aloitin vihreän pitsineuleen Suvista. Malli on lehdestä Moda 2/03. Joo, en saa neulottua mitään uusista lehdistä, kaikkien pitää marinoitua ainakin kaksi vuotta, ennenkuin minä innostun...
96931.jpg
Muistelin, että minulla on jossakin kuva siitä topista, ja niinhän minulla oli, ja kukka on kuvausrekvisiittaa. Virkkasin noita eräs päivä ihan omaksi iloksi.