Kyllä on ihmisellä vuorokausirytmi sekaisin. Yöllä ei väsytä ollenkaan ja päivät nukun. Aamulla hirveää tuskaa nousta paimentamaan vastahakoisia koululaisia ulos tuiskuun ja pakkaseen...No, ei tuiskuun sentään.
Mutta väsymys tekee minut niin kärtyiseksi, että tekisi mieleni sätkiä lattialla ja ulvoa kuin kaksivuotias.

Blogistaniassa on menossa vaikka mitä hauskaa, vaikkapa tämä Project Spektrum.
Minä pidän väreistä -jos joltakin on päässyt menemään ohi : )- ja tämä nyt jos mikä vaikuttaisi mun jutulta.
MUTTA: vaikka tässä on maailman väljimmät säännöt, olen heti vastahangassa. Väsymys sen tekee : D
Ja minulla on taipumus aina tehdä jotenkin poikkeavasti annetuista säännöistä, olen kuullut siitä aiemminkin...

Lankahamstereista olen pinnannut kaksi edellistä kertaa, koska en -omasta mielestäni- omistanut silloin vielä niin hirveästi lankaa, että se olisi ollut mikään ongelma. Nyt huomaan jonkin sorttisen itsehillinnän tarpeellisuuden, MUTTA: Oulun käsityömessut ovat juuri Lankahamsterikuussa, ja sinne kyllä menen, jos Luoja suo. Tosin voihan olla, ettei sieltä mitään löydy... *ei kauhean vakuuttavalla äänellä*

Sny 2007 starttaa myös. Edellinen kierros oli hauska, mutta en uskalla osallistua. Kun ei tulevan perheejäsenen luonteenlaadusta voi etukäteen tietää, eikä sitäkään mitä tässä seuraavan kahden kuukauden aikana tapahtuu ylipäätään. Jätän tämänkin väliin.

Jossakin blogissa hommattiin myös lankavaihtoa, ihan Novitan neulomon tyyliin. Anteeksi, että olen hukannut kyseisen osoitteen, mutta muistelen nähneeni jossakin Helmiksen kommenteissa juttua ko. asiasta. Häneltä varmaankin voisi löytyä parempaa tietoa. Mutta, skippaan tämänkin...

Mutta pikkuneuleita olen saanut sillä aikaa kuitenkin valmiiksi, tässäpä teille kuvatuksia:
340969.jpg
340975.jpg
Kirotut Step-sukat vihdoinkin valmiina. Eihän tuohon mennyt kuin iäisyys. (Ja nyt ei sitten puhuta mitään niistä kesken olevista Södera-sukista, jotka nekin tuli aloitettua Soctoberfestin aikaan...)
Ja pukinkontti-Haruhat tulevat nyt sitten Ystävänpäiväyllätyksiksi.

Meillä on huono "tietokonetuoli", joutuu istumaan lysyssä. Sikiö vastustaa pontevasti tuommoista röhnöttämistä, joten olen joutunut vähentämään nettiaikaa tuntuvasti. Käyn silti lukemassa blogejanne, vaikka en ole nykyisin kovin ahkerana kommentoinutkaan. Hyvät viikonloput kaikille!