täällä on pakerrettu Kirin kimpussa, siinä on jo sen verta silmukkaa puikolla, että rivin neulominen käy jo ihan työstä. Ja koska olen toistanut sen hölmöyden, että olen aloittanut liian pienillä puikoilla, ei siinä ole kokoa vielä kuin semmoisen "hikisen" pääliinan verran. Tiedossa on vielä monta iltaa, jotka vietetään Kiriä syleillen. Mistäpäin Suomea saa 100cm kolmosen pyöröpuikon? Ei ole osunut minun silmiin viime aikoina...

Kesän kuumilla neulomani pojan sormikkaat katosivat talossamme olevaan Mustaan Aukkoon ja luulin jo tosissani, että uudet on tehtävä. Valmensin itseäni henkisesti ostamalla Nalle Coloria jo valmiiksi, kun toinen hansikas ilmiintyi lankakoriin. Jemmasin sen ns. varmaan paikkaan: keittiön läheisyydessä joudun sen ohi kulkemaan noin 500x/päivä. Toinen oli itsepäisesti materialisoitumatta minnekään. Olin taas jo luovuttamassa, kunnes vieraiden tullessa piti koluta se alimmainenkin lakanalaatikko ja kas, mitä löytyikään? Muutama hukassa ollut sukka ja mustan hansikkaan pari...

Minua harmittaa, kun en ehtinyt osallistua Soctoberfestiin. Isänpäivä kummittelee nurkan takana (Jussit tehokäyttöön) ja olen hamstrannut kirpparilta ison läjän puuvillaa polvisukkiin. Jahkasin taas sen ilmoittautumisen kanssa niin, että olikin jo lokakuu menossa. Älkää te jahkatko ; )
Langaton lokakuukin on täällä menossa, kannatan ideaa lämpimästi, mutta en osallistunut itse, sillä tiedän, että olen menossa käymään kaupungissa kohtapuolin ja jos vain ehdin, käyn kyllä lankakaupassakin! Itse olen onnistunut olemaan huutamatta Huuto.netistä lankaa jo kolmatta kuukautta!
Se on kuulkaa melkoinen saavutus meikältä!

Sitten piti kuvaamani saamani ihanan Fifin, mutta kas, kameran patterit olivat karanneet sinne, minne ne aina menevät. Mustaan Aukkoon, kenties, laturissa ei ainakaan ollut ketään näkyvissä...