Tässä blogissa ei paljoa valmista juuri nyt synny, kun allekirjoittanut on pakannut sipsejä laatikkoon kansalaisten iloksi. Elikkä kun ostatte Pirkka-sipsejä, se työllistää minua ja hyödyttää suomalaisia lankaliikkeita, kun tilini sitten mennä hurahtaa sinne, jahka nyt joskus saisin sitä palkkaakin : ) Oi, miksi olet niin kaukana, palkkapäivä...

Mutta ensiksi tärkeä ilmoitus: Papu on 1 vee!!!! Hurraa, onnea... (Kuvitelkaa tähän kuva.)

Aivan peukalot suorana en kuitenkaan ole istunut, muutama jämälankaprojekti on valmistunut. Hattuja enimmäkseen. Niistäkin kuvat tulee sitten myöhemmin, kun on niin äärimmäisen vaivalloista ommella muutama sauma ja nappi töiden jälkeen. Ja kun vielä Papun kanssa pitää tehdä samat ilveet joka päivä. Pikkuherra mököttää minulle, kun olen ollut töissä koko päivän, ja vahtii kuitenkin silmä kovana, ettei kahtiin tuntiin pääse yksin vessaankaan. Sittenkin kun olen onnistunut vakuuttamaan, etten lähde enää minnekään, pitää käydä kesken leikkien katsomassa, että olen tallessa.

Puhumattakaan kuinka kipeät on lihakset työpäivän jälkeen. Pitäisiköhän sittenkin kantaa se ensimmäinen tili apteekkiin ja Zon-geeliin? Tai ihan hierojalle?