Minulla on ollut kiireitä. Minun piti vain käväistä pikaisesti Oys.issa ja palata takaisin kurssiin, vaan lääkäri oli heti eri mieltä ja sinnepä jäin. Raskausmyrkytys on kuulemma ensisynnyttäjien tauti, ja pääsin näyttelykappaleeksi naisesta, jolla on myrkytys viidenneellä kerralla. Kyselivät olenko vaihtanut miestä, aluksi sehän huvitti kovasti, mutta ajattelin, että onneksi miehellä on hyvä huumorintaju, muutoin aiheesta olisi voinut kehkeytyä kipakka keskustelu ; )
Tulin eilen kotiin, tämmöisen käsityön kanssa:
412175.jpg
Pikkuinen poika, syntyi launataiaamuna sektiolla.  Kun käynnistysyritykset eivät tuottaneet tulosta, päädyttiin äkilliseen sektioon, tosin verenpaineet kävi minulla ennätyskorkealla sitä ennen ja olin yön magnesiumhoidossa. Nyt olen toivoakseni paranemaan päin...

Sairaalassaoloaika tuntuisi ihanteelliselle neulonnan kannalta, vaan toisin kävi. Sängyssä ei voi neuloa, en ainakaan minä ja istua en voinut, muutoin jalat turposivat joulukinkun kokoisiksi ja en päässyt enää kävelemään. Punnersin sitten Stephen Kingin parissa, se on todellista punnertamista, varmaan maksavat sille miehelle kilomäärän mukaan palkkaa ; ) Luin Mustan Tornin viimeisen osan ja sanon kyllä höh, hukkaan heitettyä aikaa taas.

Arpajaisvoittajia en suinkaan ole unhoittanut, vaan pyydän ymmärtämystä vielä vähän aikaa, että saan paketit lähtövalmiiksi. Hyvää viikonloppua kaikille!